Friday, April 20, 2012

sometimes a little wine helps...


Any idiot can face a crisis - it's day to day living that wears you out.

—Anton Chekhov


23 comments:

Elizabeth said...

Oh, Lord. This photo and this quote made me laugh out loud. Thank you.

S. Etole said...

A little wine for the whine! Smiling ....

Francesca said...

haha, love the title! Maybe that what I need too:)

ayala said...

:) so sweet!

Joyce said...

:) Reminds me of our Kelly gi of girl (lakeland), she loved to sneak a taste of beer now and then. One time we were walking on the beach and she took off to where young ones were having a picnic and beers. She stoled one of the gal's cup of beer. LOL... xo

Jodi said...

Heehee, definitely a Capitol dog. Where's Haymitch?

LESAPEA MUSINGS said...

This post really made my day. It's also true evryday living does wear you out, which how I feel right about now. But thanks for this moment. I am now a new follower.

Lisa x

Kay L. Davies said...

What a fabulous photo, Leslie. Lady is so cute, and as for your title...hilarious! Give Lady a hug from me and a friendly woof from Lindy.
K

Nancy said...

So cute......probably helped her relax a tad...

Rick said...

Ha ha - that kind of wine goes a lot further than the other. I hope you checked her id cuz they seem to be pretty strict about that here in Florida !

becky said...

Hi Leslie,
Your comments are as funny as this post. However, that quote...so true...and not so funny...struggling with that at the moment.

Beth said...

This is wonderful, Les! Lady knows how to get her way, doesn't she?! Great quote. My general English fresmen are soon going to be reading Chekhov's short story, "The Nincapoop." It's got a lesson that's told a bit backwards and surprises the reader. Sort of goes along with the everyday life in the quote.

♥ Helen said...

:)

Laura said...

and whining too...sometimes we just need to say what we feel, even if it doesn't sound so pleasant to those around us.

Jennifer Richardson said...

thanks for the chuckle:):):)
a joyful week to you,
dearheart!
-Jennifer

Rachel said...

LOL, this kind of describes my day hahaha, I wasn't as kind to share with Skippy however. Jodi I just got the third book Mockingjay from the Hunger Game series, I'm getting ready to go start it right now. Love and Best Wishes!

Tracy said...

haha... that is sooo cute. A dog's life, it's tough... LOL... And I didn't know dogs like wine. We should try wine on our Charlie. ;o)
We're going to Vienna later this week and be away a few days. See you soon in blogland. :o) ((HUGS))

beth said...

and sometimes when wine doesn't help, whining does :)

Kala said...

How adorable is this!

alp said...

jejeje, muy buena foto..pero qeu no se emborrache..jeje, un besazo desde Murcia..seguimos..

Loree said...

What a cutie pie photo :)

Nancy said...

Love it!

♥ w o o l f ♥ said...

powerful words.
surprising source of comfort, but also of strife, i find.
take care,
n♥